Darmowa dostawa od 615,00 PLN

Dodaj produkty podając kody

Dodaj plik CSV
Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki). Powtórzenie wielokrotnie kodu doda ten towar tyle razy ile razy występuje.

Jak wybierać produkty?

Porady Sentiell Jewelry - hurtownia biżuterii srebrnej


Jakie czynniki mają kluczowe znaczenie w produkcji i sprzedaży biżuterii?


Hurtownia biżuterii Sentiell swoją działalność internetową prowadzi od 2011 roku, jednak początki firmy sięgają lat 90. Od tamtej pory na rynku jubilerskim zaszło wiele zmian, nie tylko w dziedzinie produkcji i surowców, ale także w trendach, stylistyce i potrzebach konsumentów. W tym poradniku chcemy podzielić się z Tobą informacjami, które pomogą dokonać odpowiedniego wyboru biżuterii do sprzedaży i uzmysłowić oraz jak przekazywać tą wiedzę dalej, by unikać sytuacji konfliktowych z konsumentem i skutecznie sprzedawać biżuterię.

Zacznijmy od tego, iż na przestrzeni lat zmieniły się mocno trendy w modzie a potrzeby konsumentów ograniczają się do minimalizmu w biżuterii i akcesoriach. Oznacza to, że na cenę biżuterii nie może dłużej wpływać tylko jej waga, jak miało to miejsce w latach 90 tych, kiedy w produkcji dominowały produkty ważące od 10 do nawet 50 gram, a ich wartość była przeliczana na wagę użytego surowca.

Nasza hurtownia biżuterii od kilku lat współpracuje w światowymi firmami, których fabryki wyposażone są w najnowocześniejsze linie technologiczne przystosowane do produkcji różnorodnej biżuterii srebrnej. Niestety wraz ze zmniejszeniem się potrzeb konsumenckich, ceny pracy wzrosły, a ilość kilogramów produkowanej biżuterii zmalała. Co za tym idzie produkcja drobnych wyrobów jest droższa. Dlatego też, ceny biżuterii nie powinny być dłużej przeliczane na wagę surowca użytego do produkcji danego towaru. W obecnych czasach powinniśmy się skupić raczej na cechach produktu, niepowtarzalności, ponadczasowość, pomyśle na jego wykonanie oraz na skomplikowanie procesu wykonania danego modelu. Te wszystkie czynniki spowodowały, że producenci odczuwając spadający popyt na ciężką biżuterię, zaczęli tworzyć produkty o jak najniższej masie. Konsumenci kupujący biżuterię srebrną kierują się w dużym stopniu wizualnym upodobaniem i znajomością marki na rynku jubilerskim, lecz ciągle w zwracają też dużą uwagę na cenę wymarzonych kolczyków czy bransoletki.  Niestety zmniejszająca się waga produktu, powoduje trwałe zmiany w jakości produkowanej biżuterii, a co za tym idzie, coraz więcej reklamacji i coraz mniejsze zyski wynikające z pokrywania tych reklamacji.  Obniżona nadmiernie waga pierścionków srebrnych znacznie wpływa na ich elastyczność, przez co pod wpływem siły zewnętrznej pierścionek pęka lub odkształca się, w konsekwencji czego, gubi osadzone wewnątrz kamienie.

Przy porównywaniu biżuterii niezbędne jest uzmysłowienie klientowi jakie dodatnie wartości posiada biżuteria. Przede wszystkim mowa tutaj o powłoce np.: rodowania lub złocenia, która sprawia, że produkt w produkcji kosztuje więcej niż ten sam model bez określonej powłoki. Także sposób osadzania kamieni metodą microsetting, czy dodatkowa praca nad wysokim połyskiem modelu to cechy, których konsument sam nie dostrzeże, nie dostrzeże nie mając dwóch takich samych modeli różniących się stopniem wykonania. W tym Twój interes jako sprzedawcy aby wykorzystać walory twojego produktu i opowiedzieć o nim przyszłemu właścicielowi, tak aby ten zauważył, że Twój towar, jest towarem wysokiej jakości.

Hurtownia biżuterii Sentiell zachęca swoich klientów do uświadamiania konsumentów nad wartościami dodanymi biżuterii, i mówienia otwarcie o pozytywnych cechach produktów i dobrej jakości, a przede wszystkim o wadach wynikających z zakupu biżuterii z uwagi na zmiejszenie jej wagi w porównaniu do wyrobów sprzed dekady.


Polecamy zapoznać się z poradnikiem "Jak skutecznie sprzedawać biżuterię?"

pixel